Isnin, 28 Mei 2012

Jangan pernah JEMU...

Tuhan, hati ini pernah luka
Namun dia hadir menjadi penawarnya...

Tuhan, jangan pernah hilangkan rasa
Suka, sayang, kasih dan cinta kepadanya...

Tuhan, hanya dia yang aku cinta
Tiada dua apatah lagi tiga...

Tuhan, aku insan yang tak berdaya
Namun deminya akan kuturuti segala...

Tuhan, sifat baik dan buruknya
Kuterima seadanya...

Tuhan, berikan aku masa
Menjaganya, membahagiakannya...

Tuhan, perkenankanlah doa
Dia untukku, aku untuknya...

Tuhan, andai benar aku untuknya
Permudahkan jalan tunjukkanlah cara

Tuhan, aku sangat menyayanginya
Setiap detik setiap masa...

Tuhan, andai aku tiada
Tolong jagakan dia...

Tuhan, andai aku pergi jua
Biarkanlah rasa ini sentiasa mekar di jiwanya...


* Semuanya kerana aku ingin yang TERBAIK untuknya...Andai diturutkan hati, ingin aku mengucapkan sayang dan cinta kepadanya berkali-kali setiap masa...Agar dia tahu perasaan aku untuknya TERSANGAT dalam...Tiada mana2 lelaki yang dapat mencintainya seperti mana aku mencintainya....Ya Allah, aku MENCINTAINYA dengan sepenuh hati...SATUKANLAH kami...Sesungguhnya mati itu pasti, tapi aku berharap bahawa aku akan mati dengan diberi kesempatan untuk meluahkan rasa cintaku kepadanya...

-Khas buat insan yang kupanggil SAYANG...Sayang, jangan pernah jemu dengan panggilan itu...Abang benar2 maksudkannya...


ALLAH, kepada-Nya aku mengadu dan meminta...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan