Khamis, 17 Mei 2012

Hajat

Assalamualaikum dan salam sejahtera...


Semalam bersamaan dengan 16 Mei aku berjaya menyempurnakan hajat seseorang...

Walaupun dia tak pernah meminta, tapi aku tahu yang dia memang teringin sangat nakkan benda tu...

Setelah puas mencari, akhirnya aku jumpa jugak...

Mula2 aku pelik jugak kenapa la susah sangat aku nak jumpa benda tu?...

Macam2 tempat aku pergi...

Kalau jumpa pun benda tu dah tak berapa nak elok...

Aku terus cari dan cari...

ALHAMDULILLAH, akhirnya aku berjaya jugak temui benda tu...

Nak tahu tak apa benda tu? Alamak...Rahsia la...Hehehe...

Tapi memang rasa BEST bila dapat sempurnakan hajat seseorang....

Cuba la...PEACE!!!...


Wassalam...

*Setakat ni, inilah entry aku yang paling pendek...Hehe


Kadang2 kita kena meminta untuk dapatkan sesuatu...
Tapi adakalanya tak perlu kalau dengan orang macam aku... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan