Isnin, 20 Ogos 2012

Van Persie ke Man United

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Buat penggemar2 bola sepak, rasanya 1 dunia dah tahu yang Robin Van Persie (RVP) yang juga merupakan kapten Arsenal telah melengkapkan perpindahannya ke Man United (MU)...

Semua peminat MU pastinya gembira dengan berita tersebut...Maklumlah, penjaring terbanyak liga musim lepas dah join diorang...

Kepada semua penyokong Arsenal termasuk aku, berita tersebut sebenarnya agak menyedihkan...Kehilangan seorang tonggak pasukan...Lebih menyedihkan, dia berpindah ke rival club...

Sedihnya aku dengan pemergian RVP boleh dikatakan sama dengan kesedihan yang aku rasa masa failed Add Math masa form 4 dulu...Hahaha

Arsenal dan MU sememangnya musuh ketat sejak sekian lama...Dengan kedua2nya memiliki pengurus yang paling lama berkhidmat di sesebuah kelab...

Hilangnya RVP membuatkan hilangnya minat aku pada dia...Walaupun dia merupakan penyerang berkelas dunia, minat aku pada dia sekarang KOSONG....kosong...(macam lagu Najwa Latif)..Haha

Sekarang ni, seorang lagi pemain Arsenal akan meninggalkan kelab...Alex Song dikatakan akan berpindah ke Barcelona...Sorang2 blah...

Takpelah, walaupun siapa yang datang dan pergi, aku tetap akan menyokong Arsenal...Akhir kata, Gunners 4ever!

Wassalam...

Ni la Alex Song...Stylo tak rambut dia? Hihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan