Sabtu, 25 Ogos 2012

Jiwa Kosong

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Aku baru je balik dari Sports Planet, tempat main futsal kat Senawang...Main untuk team rojak...Keputusannya, kalah teruk...10-2...Huhuhu...

Team rojak tu ape? Maksudnya, pemain2 dalam pasukan tu tak pernah main sama2...Pemainnya pulak entah sape2...Lagi teruk, nama dia pun kita tak tau walaupun sepasukan...

Lawan pulak dengan team yang dah biasa main sama2...Selalu masuk pertandingan pulak tu...Memang jadi lauk...Tapi takpe la...Aku tak kisah pun...Friendly je...Bukan lawan betul2...Walaupun aku memang tak suka kalah...

Balik je dari futsal, aku terus ke Seremban...Start aku tunggang motor tadi, sampai la bila masa aku buat coretan ni...Jiwa aku rasa kosong...Kenapa? Entah, aku pun tak tau....

Mungkin ada ketika, kita akan ada rasa macam ni kot...Rasa macam takde perasaan je...Hmm...

Wassalam...

Ini yang aku alami sekarang...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan