Rabu, 1 Ogos 2012

Rambut raya...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Aku tengah bingung ni...Bingung sebab tak tahu nak buat style rambut yang macam mana...Ingat nak pergi gunting dalam minggu ni jugak...Masalah yang paling utama, kedai gunting rambut kat mana yang boleh potong style rambut macam yang aku nak...

Aku dah la masih fobia dengan seorang tukang gunting kat Kuala Pilah...Lain disuruh, lain pulak yang dipotong...Sebab tu kalau nak pergi kedai gunting pun, tukang guntingnya haruslah boleh dipercayai...Hehehe...

Al maklumlah, bukan semua tukang gunting faham style rambut macam mana yang kita nak...Kalau kat universiti dulu, kawan2 aku je yang gunting rambut aku...Diorang pun faham pasal fesyen2 rambut terkini...

Kalau dapat tukang gunting yang tua, memang silap la nak fesyen rambut terkini...Silap2 dia buat botak atau flat top, macam rambut askar tu...Tu yang aku seboleh2 nak elak tu...Tak sanggup den...Hahaha...

Aku pernah buat gaya rambut botak dulu...Kalau tak silap, masa aku darjah 3...Masa tu aku dan 2 orang sepupu botakkan kepala secara berjemaah...Hasilnya, kami bertiga dipanggil BUDAK TOYOL...Huhuhu...Lebih kurang 2 minggu jugak la gelaran tu melekat kat kami...

Wassalam...

*Sekarang, aku masih berfikir pasal style rambut yang patut aku buat menjelang raya ni...Berikut ada 3 style rambut pilihan aku untuk hari raya ni...PENING2...

Ni style yang PERTAMA...

Ni style yang KEDUA...
Mesti mak aku komplen kalau aku buat style ni...Hehe




Ni style yang KETIGA...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan