Selasa, 24 Julai 2012

Misi Mustahil: Sempurna

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Semalam aku baru je menyudahkan misi mustahil...iaitu misi membuat kejutan kepada seseorang yang istimewa dalam hidup aku, pada hari istimewa dia...

Aku kata misi mustahil sebab aku terpaksa tempuh perjalanan yang panjang dalam masa yang singkat, hadapi kesesakan jalan raya yang teruk dan membuat bukan satu tapi tiga kejutan untuk dia...

Disebabkan perangai atau fiil aku yang suka buat kejutan, aku dengan bangganya mengatur strategi dan perancangan sejak sebulan yang lalu...

Macam awal sangat je aku rancang kan? Tapi tu la aku...Nak buat sesuatu, kena buat betul2...Nanti kalau tak jadi, rugi...

Alhamdulillah, segala yang dirancang berjalan dengan lancar...terima kasih Allah...


Wassalam...

Gembira bila dia pun gembira... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan