Ahad, 1 Julai 2012

Aku? Zombie?

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Dah lama jemari aku tak menari kat ruangan blog ni...Sebabnya aku baru je balik dari shooting...Lokasinya adalah di sekitar Melaka dan Negeri Sembilan...

Pada shooting kali ni, posisi aku adalah sebagai Assistant Director atau singkatannya, AD...Posisi yang kalau boleh ramai yang nak mengelak...Termasuklah AKU...

Sebabnya, semua hal pra produksi dan pasca produksi nak kena setelkan...Pendek kata, AD adalah tulang belakang di sebalik kejayaan sesuatu program...

Dan bila menjadi AD dan bekerja dengan pelakon dan krew produksi yang lebih senior membuat aku berasa sedikit rendah diri...Mujurlah mereka tak lokek ilmu dan banyak membantu...

Menjadi seorang AD membuatkan aku tak pernah cukup tidur...My Sayang kata aku hidup dah macam ZOMBIE...Habis je shooting dalam satu2 hari tu, aku la yang akan tidur paling lewat dan akulah yang akan bangun paling awal...Semuanya AKU...

Belum lagi dengan TEKANAN ketika di set dan hal2 yang berkaitan...Kalau ada masalah, pasti aku yang dicari dan akulah yang kena setelkan masalah tu...

Dalam sehari aku cuma tidur 2-4 jam je...Sedangkan ketika aku berjaga, orang2 lain sedang nyenyak tidur...Selama seminggu lebih aku macam tu...

Sekarang, shooting dah berakhir...Aku agak lega sikit...Semalam, aku BALAS DENDAM...Lepas je subuh, aku sambung tidur semula..Dekat2 pukul 11 jugak la aku bangun...Hehehe...

*Jangan lupa saksikan telemovie yang baru je lepas aku shoot ni...Tayangan dijangka pada malam kita menyambut Hari Kemerdekaan untuk tahun ini... :)

Wassalam...

Ni la contoh Zombie...Nampak macam teruk je kan?Hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan