Isnin, 11 Jun 2012

Luahan HATI

Assalamualaikum dan salam sejahtera...


Semalam aku dah buat satu pengakuan dan luahan tentang perasaan aku kepada seseorang...

Seseorang yang amat aku SAYANG...

Lama aku simpan, akhirnya semalam aku berjaya luahkan...

Ada satu RAHSIA yang aku dah ceritakan...

Apa yang aku beritahu dia selama ni, semuanya bersebab....

Dan semalam aku beritahu sebabnya yang sebenar...

Supaya dia benar2 FAHAM...

Walaupun sukar dan adakalanya kata2 aku terhenti, namun bertukar menjadi mudah sebab semua yang aku katakan IKHLAS dari hati aku...

Aku cakap apa yang aku rasakan selama ini...

Dan semalam juga, aku BUANG rasa malu aku untuk luahkan segala yang tersimpan...

Kini, aku mula berasa lega setelah meluahkan kepada Si Dia...

Wassalam...


* Tuhan, benar aku CINTA dia...




 
Benar...Abang terlalu sayangkan Sayang...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan