Jumaat, 1 Jun 2012

Ku pendam sebuah DUKA di hati

Assalamualaikum dan salam sejahtera...


Semalam merupakan antara hari yang sedih bagi aku....

Aku ada bertelingkah dengan seseorang yang penting dalam hidup aku ...Orang yang aku sayang...

Kami berbincang secara aman tapi disebabkan masing2 bercanggah pendapat, suasana jadi semakin hangat...

Disebabkan aku ni lebih muda, aku cuba bercakap dengan cara yang paling berhemah dan berhikmah...

Tapi lama-kelamaan, keadaan jadi semakin tegang...

Bila keadaan dah jadi macam tu, aku hanya mampu berdiam diri je...Tak nak keruhkan keadaan...

Dan aku tak dapat nak tidur pun walaupun pada awalnya aku agak mengantuk...

Aku berasa sangat sedih...Sehinggakan aku menangis...Tapi tak terzahir sebab aku menangis dalam hati je...

Harap2 keadaan akan kembali normal...InsyaALLAH...


Wassalam...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan