Jumaat, 9 Mac 2012

Sekilas

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Kisah hari ni masih berkisar tentang shooting...Shooting tergendala lagi...Kali ni melibatkan sebuah band dari Kajang...Shooting yang sepatutnya habis awal terpaksa ditangguhkan pada waktu malam...Sebuah band baru akan muncul bagi menggantikan band yang telah disingkirkan tadi...

Hari ini aku terpaksa membuat tugas yang sepatutnya dilakukan oleh seorang runner...Aku terpaksa memandu van, membawa Assistant Director ke One Utama...Kebetulan lokasi shooting berhampiran dengan One Utama...

Aku tak pernah memandu ketika proses shooting dijalankan..Jadi, tiada sesiapa pun yang menyangka aku boleh memandu...Si Assistant Director ni siap tanya aku 2-3 kali sebelum dia naik van yang akan aku pandu...Puas aku yakinkan dia...Akhirnya, dia naik juga dan sampai dengan selamat...Sebelum turun, dia tersenyum..."Baru tahu aku ni siapa?" (Aku bercakap dalam hati)...Nak cakap kuat2 tak boleh...Anak boss tu...Hehehe

Sebelum menyambung semula tugas aku di studio, malang tak berbau...Aku tersepak bendul pintu...Hasilnya, kaki kiri aku LEBAM...Agak sakit jugak la...Sampai sekarang masih berdenyut2...Kerja belum habis lagi...Jalan dah macam orang tempang...Huhuhu..

Shooting akan bermula sekejap sahaja lagi...Jadi, aku harus menyediakan segala yang diperlukan sebelum proses shooting dilakukan...Harap2, kaki aku ni cepat sembuh untuk menyambung tugasan aku yang lebih sukar pada hari esok iaitu menguruskan sebuah konsert...Harap2 segalanya dipermudahkan.... Amin...

Kesimpulannya, berhati2 dalam melakukan setiap perkara...

Wassalam....

Nasib baik tak sampai kena guna wheel chair... :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan